خبرگزاری کار ایران

ضرورت ایجاد ظرفیت گردشگری در تالاب استیل آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۱۸۶

رئیس شورای شهرستان آستارا با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری تالاب استیل گفت: رعایت مسائل زیست محیطی در این تالاب سبب افزایش درآمد و جذب گردشگر می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، یاشین کمالی در جلسه شورای اسلامی شهرستان آستارا که با محوریت بررسی بهره‌مندی از ظرفیت تالاب استیل آستارا در راستای جذب گردشگر و درآمدزایی برگزار شد، اظهار کرد: تالاب استیل عباس‌آباد نعمتی خدادادی برای شهرستان آستارا است که به حال خود رها شده و در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های آن، به طور شایسته اقدامات خاصی صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت‌های تالاب استیل و ایجاد امکانات گردشگری در محیط پیرامون این تالاب مطالبه و خواسته شهروندان است، افزود: تالاب استیل عباس‌آباد آستارا یکی از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری این شهرستان است که می‌توان با بهره‌گیری از این ظرفیت و با رعایت مسائل محیط زیست در راستای درآمدزایی و جذب گردشگر اقدام کرد.

وی با بیان‌اینکه اشتغال نیز یکی از ظرفیت‌های این تالاب است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: با توجه به اینکه شهرستان آستارا جزو مناطق گردشگر پذیر کشور است باید زیرساخت‌ها در آن فراهم شود.

کمالی با اشاره به اینکه برگزاری جلسه در شورای شهرستان آستارا با محوریت بررسی بهره‌مندی از ظرفیت تالاب استیل آستارا در راستای جذب گردشگر و درآمدزایی برای نخستین بار است که در این شورا برگزار می‌شود، گفت: شورای شهرستان تا به نتیجه رسیدن موضوع پیگیر خواهد بود و در این راستا نیازمند همکاری دستگاه‌های ذیربط است.

در این جلسه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و نمایندگان بخشداری، شهرداری و اداره محیط زیست آستارا حضور داشتند که به ارائه نکته نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز