خبرگزاری کار ایران

در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهری؛

پردیس سینمایی شهرداری زرقان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۰۴۹

در آیینی و با حضور مسئولان استانی و شهری؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، فرماندار زرقان، شهردار زرقان، اعضای شورای اسلامی شهر زرقان و شهروندان فرهنگ دوست این شهر از پردیس سینمایی شهرداری زرقان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این آیین گفت: پروژه پردیس سینمایی شهرداری زرقان که به همت شهرداری این شهر ساخته شده است یکی از بهترین پروژه های این شهرستان و   منحصر به فرد در سطح استان است.

عبدالعلی کریمی با اشاره به اینکه در شهرستان زرقان پروژه‌های خوبی به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های مختلفی در موضوعات مهم خدمت رسانی، آبرسانی، برق رسانی و پروژه های شهری در شهر زرقان شاهد بودیم که به صورت کامل افتتاح شد و این حسن کار بوده است.

کریمی بیان کرد: کار خوب را باید تقدیر کرد واینکه این پروژه در حوزه فرهنگ است و میلیارد ها تومان از اعتبارات شهردرای هزینه این کار فاخر فرهنگی شده است؛ شایسته تقدیر است.

وی افزود: این پروژه  فرهنگی تقدیم به مردم شریف و فرهنگ دوست شهر زرقان می شود  و باید تلاش شود تا دیگران به اجرای چنین پروژه هایی ترغیب شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه مردم در اجرای پروژه ها دلگرمی دهند و با مسئولین مشارکت کنند، ابراز کرد: در سطح استان خیرین بسیاری داریم که می توانند در این شرایط که دولت در بحث اعتبارات و درآمدها ناشی از تحریمات ظالمانه محروم است، کمک کننده باشند.

پردیس سینمایی شهرداری زرقان افتتاح شد

 افتتاح و بهره برداری از 12پروژه همزمان با هفته دولت در زرقان

فرماندار زرقان از افتتاح و بهره برداری از 12پروژه در زرقان با هزینه ای بالغ بر 80میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.مهدی شکرپوراظهار داشت: این 2شهید بزرگوار پس از گذشت سال ها هنوز به عنوان الگوی مدیریت جهادی در کشور ما  محسوب می شوند.

شکرپور افزود: شهیدان رجایی و باهنر  ابتدا وظیفه و تکلیف خود را می دانستند و سپس در راستای آن تکلیف عمل می کردند که امیدواریم ما نیز در همین جهت حرکت کرده و به آنچه می گوییم پایبند باشیم.

مقام عالی فرمانداری زرقان در عین حال با تقدیر و تشکر از مدیران شهرستان، اعضای شورای شهر و... که  در عرصه های مختلف تلاش های بسیاری نمودند تا این پروژه ها به ثمر برسد، اظهار داشت: افتتاح پروژه ها مرهون تلاش های شبانه روزی همه عزیزان است که همین جا از همه آنها سپاس گذار هستم.

پردیس سینمایی شهرداری زرقان افتتاح شد

زرقان سومین شهر دارای پردیس سینمایی در فارس

در ادامه این مراسم شهردار زرقان از گسترش زیرساخت های شهری با همکاری شورای اسلامی شهر خبر داد.

محمود صانعی افزود: پروژه پردیس سینمایی شهر زرقان در اواخر دوره پنجم شورای شهر تعریف شد و با تلاش و نگاه ویژه اعضای شورای ششم به سرانجام رسید.

وی با قدردانی از تلاش همه افرادی که برای احداث این مجتمع فرهنگی تلاش کردند، اظهار داشت: امروز سومین پردیس سینمایی استان فارس در زرقان به بهره بردرای می رسد.

صانعی با اشاره به سایر پروژه هایی که در دوره ششم شورای اسلامی شهر زرقان به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: تلاش برای گسترش زیرساخت های شهری در زمینه های مخالف همواره در دستور کار قرار دارد و پروژه هایی نظیر پمپ بنزین و پردیس سینمایی از جمله آنها است.

شهردار زرقان با ارایه توضیحاتی از این پروژه اظهار داشت: بودجه احداث این پردیس سینمایی معادل 20 میلیارد تومان برای ساخت و ساز است و زمین آن 30 میلیارد تومان ارزش گذاری شده و پردیس سینمایی شهر زرقان در مجموع با ارزش 50 میلیارد تومان به بهر بردرای رسید.

پردیس سینمایی شهرداری زرقان افتتاح شد

صانعی با تاکید بر این مطلب که مردم زرقان دارای سبقه فرهنگی درخشانی هستند و گروه های متعدد ادبی و هنری در شهر فعالیت دارند بیان داشت: پردیس سینمایی شهر زرقان در اواخر سال 1399 شروع به کار کرد و در مدت زمان در حدود دو و سال و نیم به بهره برداری رسید که در خود قابل توجه است.

وی با اعلام این خبر که سیستم های صوتی و تصویری پردیس سینمایی زرقان از مدرن ترین، بهترین و مجهزترین امکانات روز انتخاب شده اند، گفت: پردیس سینمایی شهر زرقان مجهز به سالن های سینمایی 152 نفره و 52 نفره است که مجموعا پذیرای 204 نفر از علاقمندان به سینما است. البته سالن سوم هم با 14 تا 20 نفر ظرفیت به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

صانعی با یادآوری این موضوع که اهالی زرقان همواره  ثابت کرده اند مردمانی مهمان نواز و فرهنگ دوست هستند، بیان داشت: این پردیس سینمایی علاوه بر خدمت رسانی به اهالی شریف و فرهنگمدار زرقان می تواند پاسخگوی اهالی سایر شهرستان ها نیز باشد.

وی در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر این موضوع که گسترش زیرساخت های شهری بر اساس نیازهای شهر و شهروندان تداوم خواهد یافت، گفت: امیدواریم با حمایت شورای اسلامی ششم شهر زرقان و تلاش خدمتگزاران مردم در شهرداری شاهد بهره برداری از سالن اجتماعات 1200 نفره باشیم. 

به گفته این مقام مسئول عملیات کلنگ زنی این پروژه در سال گذشته انجام شده و هم اکنون مراحل طراحی را پشت سر می گذارد و امیدواریم با تامین اعتبار، مراحل اجرایی آن آغاز گردد.

پردیس سینمایی شهرداری زرقان افتتاح شد

زرقان پیشرو در عرصه فرهنگ و هنر استان است

رئیس شورای شهر زرقان در آیین افتتاح پردیس سینمایی شهرداری زرقان گفت: افتتاح چنین پروژه‌هایی باعث پیوند و علاقه بیشتر مردم و بدنه نظام می‌شود و هر چقدر مسئولین در راه خدمت به مردم تلاش کنند این پیوند محکم‌تر می‌گردد.

قاسم جمالی افزود: صنایع اطراف شهر بهترین آب با کیفیت بمو را مصرف می‌کنند و حتی چاه‌های پلمپ دارند که‌ دراین خصوص نامه‌نگاری‌های زیادی صورت گرفته، اما تاکنون هیچگونه همکاری جهت استفاده مردم از این آب انجام نشده است.

جمالی اضافه کرد: امروز مردم محلات مختلف بافت قدیم زرقان که پایه و ریشه اساسی شهر هستند؛ در مشکل بی‌آبی دست و پا می‌زنند که با بهره‌برداری از طرح آبرسانی که امروز شاهد آن بودیم؛ تنها درصد کمی از مشکلات آب شرب این منطقه رفع می‌شود و به منزله تمام شدن مشکلات آب شهر زرقان نیست.

جمالی درخصوص افتتاح پردیس سینمایی زرقان گفت: پردیس سینمایی زرقان به عنوان مرکز ثقل فرهنگی شهرستان دریچه‌ای گشاده به روی کسانی است که در شهرستان و فرا شهرستان، متقاضی استفاده از این فضا هستند.

وی از شهرستان زرقان به عنوان پیشرو در عرصه فرهنگ و هنر نام برد که هنرمندان و فرهنگ‌دوستان آن از گذشته تاکنون در صنایع دستی، قلم‌زنی، هنرهای نمایشی‌، شبیه‌خوانی و تعزیه‌خوانی که به ثبت جهانی رسیده؛ افتخار شهرستان بوده‌اند.

جمالی یادآور شد که زرقان به عنوان یک شهر فرهنگ‌دوست، اعضای فرهنگی بسیاری دارد و لازم بود مرکزی شایسته و درخور، جهت فعالیت‌های فرهنگی داشته باشد که افتتاح پردیس سینمایی با توجه به چند منظوره‌بودن، می‌تواند در بخش فرهنگ شهرستان بسیار راهگشا باشد.

بر اساس این گزارش شایان ذکر است افتتاح و بهره بدرای از پردیس سینمایی شهرداری زرقان  با اعتبار 50 میلیارد تومان، پروژه روشنایی بلوار شهید بخشنده به طول تقریبی ۱ کیلومتربا اعتبار ۲ میلیارد تومان و پروژه سنگ فرش حاشیه خیابان شهید صادقی ۳۰۰۰ متر مربع با هزینه ۴ میلیارد تومان به همت شهرداری زرقان در هفته دولت توسط شهرداری زرقان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز