خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات؛

سومین خط تولید ورق قلع‌اندود کشور در شهرک صنعتی کاسپین آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۳۹۲

در ششمین روز از هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سومین خط تولید ورق قلع اندود کشور در واحد تولیدی هفت الماس شهرک صنعتی کاسپین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیسی زارع‌پور در مراسم افتتاح خد تولید ورق قلع‌اندود شرکت هفت الماس در شهرک صنعتی کاسپین گفت: به بومی‌سازی تاکید داریم و امیدواریم به جایی برسیم که محصولات ما به مرحله صادرات برسد، زیرا صادرات به تثبیت صنعت کمک می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناروری اطلاعات ادامه داد: بیش از سه هزار میلیارد تومان در تولید داخل سرمایه‌گذاری شده و محصولاتی بومی‌سازی شده که صرفا پنج یا شش کشور تولیدکننده آن هستند.

وی بیان کرد: گاهی بروکراسی‌ها انگیزه تولیدکننده را می‌گیرد، اگر قفل‌ها باز شود سقف پرواز آن‌ها بلندتر است.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم برند ایرانی به جایی برسد که هر جای دنیا مایه افتخار باشد.

نوید ایزدپناه، از مسئولین خط تولید جدید هفت الماس هم در این مراسم گفت: ورق قلع‌اندود هفت الماس با پیشنهاد وزارت صمت وبه خاطر کمبود موجود در این حوزه، راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این خط تولید به عنوان سومین خط تولید کشور در این حوزه راه‌اندازی شده است و با راه‌اندازی این واحد نیاز کشور در این حوزه رفع شده و به صادرکننده تبدیل می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز