خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

تلاش هفت ساعته آتش‌نشانی قزوین برای جلوگیری از انفجار گسترده

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۴۳

سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: با تلاش هفت ساعته آتش‌نشانان از حریق تانکر حامل مواد استایرن که از عسلویه به تبریز در حال حرکت بود، در حوالی اتوبان قزوین به زنجان جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا، حمید ململی با اعلام خبر واژگونی خودروی تریلر حامل مواد استایرن در لاین شمالی اتوبان قزوین به زنجان درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 5:40 بامداد روز جمعه در پی واژگونی خودروی تریلر حامل مواد استایرن آتش‌نشانان از ایستگاه‌های یک، چهار، پنج، هفت و نه به محل اعزام شدند.

سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی شهرداری قزوین ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک خودروی تریلر حامل مواد استایرن به دلایل نامعلوم با برخورد پراید و یک تریلر کشنده دچار حادثه و واژگون شده است که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و ابتدا با بستن مسیر، نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

وی خاطر نشان کرد: با حضور به موقع مأموران آتش‌نشان، از آسیب بیشتر به تانکر و نیز انفجار آن که موجب خسارات گسترده و جبران‌ناپذیر می‌شد، جلوگیری شد و آتش‌نشانان در ادامه عملیات، مسیر را بازگشایی کردند.

استایرن مایعی است بی رنگ و بابویی همانند مواد آروماتیک؛ این مایع سوختنی بوده و بخار آن با هوا یک درهم قابل انفجار فرآوری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز