خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

فارس اولین استان کشور در اجرایی کردن طرح «بهارنکو» است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۴۱

جلسه ستاد استانی خانواده و جوانی جمعیت با حضور مشاور وزیر کشور در امور اصلاح ساختار جمعیت و مدیرکل امور بانوان وزارت کشور در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، استاندار فارس گفت: هر کس دلش برای کشور، ریشه‌های کشور و اعتقادات می‌سوزد باید به این حوزه توجه ویژه کند.

محمد هادی ایمانیه فعالیت «داشبورد مدیریتی جمعیت» فارس را بسیار مهم دانست و ادامه داد: امروز بحث جوانی جمعیت اولویت بسیاری از سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نیست و قوانینی که در این زمینه وضع می‌شود به مرحله اجرایی نمی‌رسد.

وی اظهار کرد: در «داشبورد مدیریتی جمعیت» هم وظایف عمومی و هم وظایف اختصاصی دستگاه‌ها و سازمان‌های استان مشخص است که این وظایف به شکل ماهانه رصد می‌شود.

استاندار فارس، با بیان اینکه بحث تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت در استان جدی گرفته شده گفت: در جلسات شورای مسکن استان همواره تاکید داشته‌ایم که دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها بهترین‌ها زمین‌های خود را به این امر اختصاص دهند.

ایمانیه افزود: در بحث خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی بیشترین تعداد تخت این خوابگاه‌ها در کشور مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

استاندار فارس ادامه داد: در این زمینه خیرین را نیز پای کار آورده‌ایم و تعدادی از خوابگاه‌های متأهلی استان توسط خیرین ساخته می‌شود.

ایمانیه اظهار کرد: در اجرای طرح بهار نیکو نیز فارس و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان پیشتاز اجرای طرح شکل‌گیری ازدواج، دوام و کاهش طلاق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز