خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبرداد؛

مجوز دورکاری برخی دستگاه‌های اجرایی فارس صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۳۴

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: براساس ارزیابی گزارش‌های دستگاه‌های اجرایی و موافقت استاندار فارس مجوز دورکاری روز پنجشنبه دستگاه‌هایی که ضوابط قانونی دورکاری را رعایت کرده بودند صادر شد.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی کریمی در خصوص دورکاری روز پنجشنبه ادارات گفت: با دستور استاندار فارس، دورکاری روزهای پنجشنبه از تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ به مدت سه ماه برای دستگاه‌های اجرایی که قانون دورکاری را به طور کامل و واقعی اجرا کرده و گزارش عملکرد دورکاری کارکنان آنان تحویل استانداری گردیده و بررسی‌های لازم صورت گرفته تمدید شد.

وی ادامه داد: مجوز دورکاری دستگاه‌هایی که گزارش آنان تحویل استانداری نشده و یا مورد تایید ارزیابان استانداری قرار نگرفته لغو و به عنوان مرخصی محاسبه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: دستگاه‌هایی که گزارش عملکرد کارکنان خود را ارسال نکرده‌اند برای صدور یا تمدید دورکاری لازم است تا روز دوشنبه ۲۳ مردادماه جاری گزارش عملکرد دقیق، مستند و واقعی مبنی بر اجرای دورکاری دوره قبل به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ارسال کنند تا در صورت تایید، مجوز دورکاری کارکنان آنان نیز تایید و صادر شود.

وی افزود: براساس مقررات، بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، تأمین کالاهای ضروری، بخش عملیاتی خدمات پست مشمول برنامه دورکاری نشدندمی بایست طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز