خبرگزاری کار ایران

در سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به فارس مطرح شد؛

انتقاد از عدم دسترسی برخی روستاهای لامرد به آب آشامیدنی/ ماموریت به بازرس کل فارس برای پیگیری و تکمیل پروژه آبرسانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۲۲۰

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد قول مساعد داد که مشکلات و چالش‌های پیش روی این پروژه تا مرحله نهایی پیگیری شود.

یه گزارش ایلنا، با حضور رئیس سازمان بازرسی بخشی از طرح آبرسانی به روستاهایی مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد به بهره برداری رسید.

خدائیان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، گفت: شهرستان‌های لامرد و مهر با توجه به ظرفیتی که دارند از استعداد لازم جهت رشد اقتصادی برخوردار هستند که تاکنون مغفول مانده است.

وی به برخی از ظرفیت‌های این دو منطقه از جمله نزدیکی به خلیج فارس و دریای عمان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ظرفیت‌ها شایسته نیست که در این مناطق شاهد عدم برخورداری روستاها از آب آشامیدنی و بهداشتی باشیم، بر این اساس ضرورت دارد که مسئولان از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه باید با کمک مسئولان و خیرین زمینه رشد و توسعه روستاها را فراهم کرد؛ گفت: از این طریق می توان جلوی مهاجرت روستاییان به شهرها را گرفت و دامداری و کشاورزی را رونق داد.

در جریان افتتاح این پروژه تعدادی از اهالی روستا به گفت‌وگوی چهره به چهره با رئیس سازمان بازرسی پرداختند و خواستار تکمیل پروژه و آبرسانی به کل روستاهای منطقه شدند.

بر همین اساس  خدائیان قول مساعد داد که رفع مشکلات این پروژه تا زمان اتمام آبرسانی کامل به روستاها از دستگاه‌های ذیربط پیگیری و به بازرس کل استان فارس برای نظارت بر تکمیل پروژه و انتقال شبکه آب‌رسانی به کل روستاهای منطقه ماموریت داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز