خبرگزاری کار ایران

با راه‌اندازی سامانه جست‌وجوی شغل؛

اتصال نیروی کار به صنایع قزوین تسهیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۵۱۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: سامانه جست‌وجوی شغل با توجه به موقعیت صنعتی قزوین و نیاز به نیروی کار ایجاد شغل و رفع نیاز کارفرماها را تسریع و تسهیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، با رونمایی از سامانه جست‌وجوی شغل فرصت اتصال بین کارجویان و کارفرمایان و تسریع در جست‎‌وجوی جوی شغل فراهم شده است.

عین الله کشاورز ترک در این باره گفت: کارجویان، کارفرمایان و کاریابی‌ها می‌توانند به صورت رایگان در این سامانه که به شفافیت و پویایی بازار کار منجر می‌شود ثبت نام کنند.

اطلاعات و رزومه افراد در این سامانه قابل بارگذاری است و از این طریق امکان جست‌وجوی مناسب شغل فراهم شده است.

در استان قزوین با توجه به صنعتی بودن و سرمایه‌گذاری‌های جدید و هدف‌گذاری ایجاد 20 هزار شغل برای سال جاری، این سامانه امکان مناسبی را فراهم می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین درباره وضعیت شغلی در استان گفت: نرخ بیکاری در استان 7.3 و مشارکت اقتصادی 43 است که نسبت به کشور در موقعیت مناسب و خوبی قرار داریم و این سامانه به افراد کارجو کمک می‌کند.

سامانه جست‌وجوی شغل به نشانی shoghl.mcls.gov.ir فعال شده و امکان ثبت نام در آن برای اقشار مختلف وجود دارد و هزینه‌های مراجعه به کاریابی‌ها را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز