خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان:

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده کلاهبرداری شرکت "خرم دشتابی" برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۳۵

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان گفت: نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت خودرویی "خرم دشتابی" به شکل علنی و با حضور متهمان و شکات برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی سلطانی روز دوشنبه در این رابطه اظهار کرد: این جلسه با حضور شکات، متهمان و وکلای اصحاب دعوی بصورت علنی در سالن امام علی (ع) تاکستان برگزار شد.

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان اضافه کرد: در ماه گذشته با شکایت ۱۷۰ نفر از شهروندان از این شرکت مبنی بر کلاهبرداری با استفاده از شیوه‌های متقلبانه در قالب "پیش ثبت نام خودرو" سه نفر از مدیران این شرکت به اتهام کلاهبرداری و پولشویی و با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

سلطانی ادامه داد: این افراد بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای تحویل خودرو از شهروندان دریافت کرده اما در موعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

رئیس دادگستری تاکستان خاطر نشان کرد: عرضه و پیش فروش خودرو توسط اینگونه شرکت‌ها امکان پذیر نیست و بدون شک فعالیت آنها وجاهت قانونی ندارد.

سلطانی اظهار کرد: شهروندان باید مراقب باشند تا به دلیل کسب بیشتر منافع مالی فریب تبلیغات واهی این شرکت ها را نخورند و از سرمایه گذاری در آنها خودداری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز