خبرگزاری کار ایران

با توجه به میزان جرایم؛

دادستان شهرستان البرز بر احداث کلانتری نصرت آباد تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۶۹۱

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان البرز بر احداث و تکمیل کلانتری روستای نصرت آباد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده با اعلام این خبر گفت: نصرت آباد با جمعیتی بالغ بر ۲۳ هزار نفر به عنوان بزرگترین روستای استان قزوین شناخته می‌شود که دارای تراکم جمعیتی بالایی بوده و اقوام مختلف با فرهنگ‌های متنوع در آن ساکن هستند.

وی ادامه داد: با توجه به میزان جرایم در این روستا احداث کلانتری یک مطالبه جدی از سوی مردم است که می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت مردم منطقه موثر باشد.

دادستان شهرستان البرز اضافه کرد: به همین جهت در سال 1398 کلنگ احداث کلانتری توسط دستگاه‌های متولی با اهدای زمین از سوی اهالی با پی گیری دهیاری و شورای اسلامی با حضور جمعی از مسئولان وقت بر زمین زده شده است.

تقی زاده بیان کرد: به‌رغم اینکه این کلانتری در ساختار سازمانی فراجا مصوب شده و زمین رایگان هم اهدا شده، اما متاسفانه در 5 سال گذشته اقدام مثبتی برای احداث این کلانتری صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: دادستانی شهرستان البرز در راستای تحقق حقوق عامه پیگیر تکمیل این کلانتری بوده و باید دستگاه‌های مسئول در این موضوع پاسخگو باشند.

دادستان شهرستان البرز در پایان خاطر نشان کرد: در صورت احراز تعلل یا اهمال از سوی دستگاه‌های مربوطه اقدام مقتضی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز