خبرگزاری کار ایران

یک مقام انتظامی خبرداد؛

کشف بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۹۳

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف ۲ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه ماهه نخست سال‌جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایرج حسین خانی در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه طی سه ماهه نخست سال‌جاری ۲ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است گفت: همچنین طی این مدت ۱۷۵ هزار قرص مخدر کشف و ۵۳ مکان متخلف در حوزه توزیع مواد مخدر پلمپ شده است.

وی افزود: همچنین ۱۲۴ پاتوق و نقطه آلوده به مصرف مواد مخدر و ۱۹۵ نقطه آلوده به توزیع مواد مخدر در استان شناسایی شده است.

حسین‌خانی افزود: همچنین در این مدت در راستای جلوگیری از حضور معتادان متجاهر، ۸۶ محله دارای اماکن مخروبه و رها شده شناسایی و پاکسازی شده است.

وی از دستگیری چهار هزار و ۲۷۲ نفر در رابطه با معضل مواد مخدر در آذربایجان غربی طی سال جاری خبر داد و ادامه داد: از این تعداد، ۹۴ قاچاقچی و ۹۲۲ نفر توزیع کننده و بقیه معتاد هستند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال همچنین ۱۶ باند مواد مخدر منهدم شد، ۴۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و به ۵۰۰ میلیارد تومان به اموال و دارایی‌های قاچاقچیان ضربه وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز