خبرگزاری کار ایران

فرمانده دوران دفاع مقدس:

عدم بیان موفقیت‌ها باعث شده نوجوانان دروغ‌های فضای مجازی را باور کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۳۶۳

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: نگفتن از شهدا و ارزش‌های اسلام و همچنین موفقیت‌های چشمگیر مردم ایران در عرصه‌های مختلف موجب شده که امروز برخی از نوجوانان و جوانان، دروغ‌های دشمنان در فضای مجازی را باور کنند و از ناآگاهی و سادگی مرتکب رفتارهای غلط اجتماعی در جامعه شوند.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالفتاح اهوازیان در ویژه برنامه قرار عاشقی که در گلزار شهدای شهر قزوین برپا شد، گفت: شهدا برای حفظ، آرامش و برقراری امنیت در کشور و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و جان‌شان را در این راه فدا کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: شهدا رفتند تا امروز زنان و مردان ایرانی در سایه امنیت بتوانند به راحتی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، علمی، ورزشی، هنری و فرهنگی موفق باشند.

وی بیان کرد: ایران دارای دختران و پسران عفیف، پاکدامن و مومن بی‌شماری است که می‌طلبد با گفتن از سبک زندگی شهدا و معرفی ارزش‌های اسلام، آن‌ها را بیشتر با مسایل مختلف دینی و اجتماعی آشنا کرد تا در دام دشمنان نیفتند.

اهوازیان گفت: شهدا الگوهای بارزی هستند که با شناساندن آن‌ها به جوانان می‌توان شاهد رشد چمشگیر بسیاری از ارزش‌های اسلام و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بود.

وی خاطرنشان کرد: شناساندن و معرفی سبک زندگی شهدا به جوانان موجب تحول در زندگی آن‌ها می‌شود تا به سمت الگوبرداری از سیره و منش شهیدان حرکت کرده و برای حفظ و احیای آرمان‌هایشان در جامعه تلاش کنند.

همرزم شهید سلیمانی گفت: دشمنان ایران تلاش دارند که همه ارزش‌های اسلام و الگوهای یک زن و مرد مسلمان ایرانی را به ضدارزش معرفی کنند تا مسایل دینی و اعتقادی بین نوجوانان و جوانان کمرنگ شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: امروز همه قشرهای مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان باید نسبت به فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان هوشیار باشند تا فریب آن‌ها را نخورند و گرفتار نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز