خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان:

کارفرمایان و جویندگان کار استان در سامانه جستجوی شغل نام نویسی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۸۷۸

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با هدف اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات کاریابی‌ها ، کارفرمایان و جویندگان کار استادر سامانه جستجوی شغل ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا، علی جهانی روز پنجشنبه - بیست و پنج خرداد - در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف از راه اندازی این سامانه ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات کاریابی‌ها و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین است ، اظهار داشت : این سامانه از دو بخش جست‌وجوی نیروی کار و فرصت شغلی تشکیل شده و کارفرما، کارجو و کاریابی را به یکدیگر متصل می‌کند به نحوی که کارجو به شکل مستقل وارد سامانه شده و در آن ثبت نام می‌کند و پس از تکمیل رزومه، فرصت‌های شغلی مورد نظر خود را جست‌وجو و در صورت نیاز درخواست بکارگیری و استخدام خود را در سامانه به ثبت می‌رساند.

وی افزود: این سامانه فرصتی است تا رضایت مندی استفاده کنندگان از خدمات کاریابی افزایش یافته و موجبات کاهش بروکراسی اداری، هزینه های جستجوی شغلی و بهبود عملکرد دفاتر کاریابی را فراهم کند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: با راه اندازی این سامانه، موسسات کاریابی فرصت های شغلی را بارگذاری نموده  و کارفرمایان فرصت های شغلی مورد نیازشان را به ثبت می رسانند، کارجویان نیز می توانند به مرور رزومه ها و توانمندی های خود را در سامانه بارگذاری کنند و نظارت مستمر ومداوم بر فعالیت های کاریابی ها در کشور از سوی وزارت متبوع در این بستر انجام می شود.

جهانی در ادامه به فعالیت ۲۰ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در سطح لرستان اشاره کرد و گفت : کاریابی های فعال استان می توانند با اتصال به این سامانه در فرآیند کاریابی و تامین شغل برای کارجویان اقدام کنند و زمینه برقراری ارتباط هوشمندانه منابع انسانی با فرصت های شغلی برای واحدهای نیازمند نیروی کار و جویندگان فرصت های شغلی را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی کارگران به مهارت‌های مختلف تضمین کننده و محور امنیت شغلی این قشر پر تلاش است، اظهار داشت: یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه این است که وقتی اطلاعات کارجویان ثبت می‌شود، چنانچه به مهارت خاصی نیاز داشته باشند سازمان فنی و حرفه‌ای ورود کرده و می‌تواند با پیش بینی نیروی کار موجود، کارجویان را به سمت مهارت آموزی هدایت کند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان یاد آور شد : سامانه جست وجوی شغل به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir بر سایت وزارت کار و سایت این اداره کل قرار دارد و متقاضیان کار و کارفرمایان در صورت تمایل می توانند برای اطلاع از فرصتهای شغلی موجود و تامین نیروی کار مورد نیاز به سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز