خبرگزاری کار ایران

تاثیر بهارنکو در کاهش آمار طلاق فارس مشهود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۷۴

فصل مشترک همکاری بین بهارنکو و اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو،  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: به منظور  برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های مشترک و همکاری‌های بیشتر بین این دو دستگاه برگزار شد.

محمدمهدی شکوهی با تاکید بر اینکه هدف ما این بوده که برنامه ها  این اداره به بهترین شکل اجرا شود، گفت: در سطح استان و در شهرستان ها مشاوره  پیش از ازدواج را به شکلی ویژه و اثربخش پیاده کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد: تبریک ویژه به بهارنکو بابت این همه فعالیت خیر خواهانه و مثمر ثمر می‌گوییم.

شکوهی افزود: سازمانی که امید داریم بتواند در این راستا همراه و کمک کننده به ما باشد بهارنکو است.

در ادامه این جلسه عباس حمزه‌ای؛ مسوول دفتر ارتباطات بهارنکو نزدیک‌ترین سازمان از نظر عملکرد و رسالت به بهارنکو را اداره ورزش و جوانان برشمرد و اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های مشترک بیشتر همچون همکاری‌های گذشته، می توان گستره اجرای آموزش‌ها و مشاوره ها را بیش از پیش و قشر بیشتری را درگیر این مهم کرد.

وی با بیان اینکه تاثیر بهارنکو در کاهش آمار طلاق زیر 5سال استان فارس مشهود بوده است، گفت: یکی از چالش های پیش رو در حوزه خانواده  مسائل وآسیب های مربوط به  روستاها است  که نیازمند گسترش خدمات آموزشی و مشاوری  در این مناطق می باشیم.

در پایان مقرر شد که کارگاه‌ها و همایش‌های پیش از ازدواج در سطح استان با همکاری بهارنکو و ورزش و جوانان فارس در سطح استان به اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز