خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان خبر داد؛

تامین آب شرب 360 روستا در استان اصفهان به صورت سیار

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۸۸

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: هم اکنون آب شرب 360 روستا در استان اصفهان به صورت سیار تامین می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین اکبریان اظهار داشت: اولین مانور لجستیک در آبفای استان اصفهان با حضور بیش از 100خودروهای عملیاتی و امدادی برگزار شد.

وی افزود: هم اکنون آب شرب 360 روستا در استان اصفهان به صورت سیار تامین می شود و این درحالیست که با اجرای طرح جهاد آبرسانی که از سوی وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفته در پایان سال 1401 18 روستا از آب شرب پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: انتظار می رود در آینده نزدیک تعدادی دیگر از روستاهای استان از آب شرب پایدار بهره مند شوند وتمام تلاش ها براین است که با تامین منابع مالی و آبی، روستاهای استان را تحت پوشش آب شرب پایدار قرار دهیم.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: درحال حاضر 41 اکیپ آبرسان سیار در استان فعال هستند تا در صورت لزوم آب شرب سالم و بهداشتی روستاها و مناطق شهری داری تنش رادر فصل تابستان تامین کنند.

اکبریان پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه را یکی دیگر از اهداف این مانور برشمرد و اعلام کرد: 150 تیم حوادث آب و فاضلاب به منظور آمادگی و مقابله با حوادث بخش آب و فاضلاب و جلوگیری از هدر رفت آب  در سطح استان در این مانور حضور دارند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در این مانور اظهار داشت: با برگزاری این مانور بزرگ از سوی آبفای استان اصفهان می توان انتظار داشت از طریق اتخاذ تدابیر فنی،  بستر تامین پایدار آب شرب مردم در فصل تابستان هموار شود.

منصور شیشه فروش اعلام کرد: هم اکنون آب شرب 360 روستا در استان به صورت سیار تامین می‌شود که انتظار می‌رود با تامین منابع، زمینه‌های دسترسی آب شرب پایدار این روستاییان نیز فراهم شود. این درحالیست که 500 نقطه در استان، محل ییلاق حدود 60 هزار نفر عشایر از دیگر استان‌ها است که باید آب شرب آنها نیز با همکاری آبفا و امور عشایر تامین شود.

وی افزود: فعالان صنعت آبفا همیشه در مقابله با خشکسالی، بحران کم آبی و همچنین مهار حوادث حتی در استان‌های همجوار در کوتاه‌ترین زمان ممکن، موفق بوده‌اند و امید است با اجرای این مانور، همچنان در خدمت رسانی به مردم موفق تر عمل کنند. 

با حضور مدیرعامل آبفا، مدیران کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل استانداری و مدیران مناطق آبفای استان اصفهان مانور بزرگ آماده باش تابستان و ناوگان عملیاتی آبرسانی سیار برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز