خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

مشکلات کارگران کارخانه قند رستم بزودی حل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۹۳۸

استاندار فارس گفت: کارگران کارخانه قند رستم سال‌ها است که چشم انتظار اتخاذ تدابیری برای حل مشکلات هستند؛ بخشی از این مشکلات حل و فصل شده و امیدواریم در سفر امروز، باقیمانده مشکلات نیز حل شود.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در سفر به شهرستان رستم  به  به مشکل ‌کارخانه قند اشاره کرد و اظهار داشت: افزون بر 50 درصد مصوبات سفر نخست به شهرستان رستم که آبان‌ماه سال 1400 انجام شد عملیاتی شده و سایر مصوبات را نیز تا رسیدن به نتیجه نهایی با جدیت دنبال خواهیم کرد.

استاندار فارس ادامه داد: سفر اول به شهرستان رستم 14 مصوبه به دنبال داشت که بیش از 50 درصد آن‌ها عملیاتی شده و در تلاش هستیم که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و سایر مجموعه ها، مابقی مصوبات نیز تا پایان امسال عملیاتی و اجرا شوند.
 
ایمانیه اظهار داشت: در سفر امروز نیز 20 پیشنهاد جدید مطرح شد که با توجه به حضور مدیران کل استان، تصمیماتی درباره آن‌ها اتخاذ شد؛ امیدواریم این مصوبات نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و تقدیم مردم فهیم شهرستان رستم شود.

مشکلات کارگران کارخانه قند رستم بزودی حل می شود

استاندار فارس، درباره بازدید از بیمارستان شهدای رستم در جریان این سفر گفت: این پروژه که هم اینک در آستانه بهره‌برداری قرار دارد با مشکلاتی در بحث انشعاب برق و جاده ورودی مواجه است که برای حل آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد؛ امیدواریم با حل این مشکلات تا قبل از هفته دولت امسال در شهریورماه، شاهل افتتاح این بیمارستان باشیم.

ایمانیه، با اشاره به مواجه برخی روستا‌های شهرستان رستم با مشکل نبود آب آشامیدنی و همچنین انشعاب گاز گفت: در بحث آبرسانی مقرر شد با همکاری بسیج سازندگی و آبفای استان در این زمینه اقداماتی صورت گیرد؛ امیدواریم تا پایان امسال مشکل آب آشامیدنی اکثر روستا‌های بالای 20 خانوار این شهرستان حل شود.

وی افزود: در زمینه گازرسانی نیز در سفر امروز مقرر شد با کمک نماینده شهرستان و وزارت نفت که قبل نیز تدابیری در این زمینه اندیشیده است، مشکل گاز روستا‌های فاقد گاز به ویژه روستا‌هایی که هزینه گازرسانی به آن‌ها بالاتر از استاندارد اعلام شده است تا قبل از فرا رسیدن زمستان امسال حل شود.

استاندار فارس، در خصوص بررسی مشکلات ناحیه صنعتی شهرستان رستم هم گفت: این ناحیه صنعتی در زمینه برق، مخابرات، جاده ورودی و محوطه سازی با مسائل و مشکلاتی مواجه هست که امیدواریم با اجرایی شدن تصمیمات امروز، شاهد حل این مشکلات باشیم؛ مجموعه مدیریت ارشد استان آماده حمایت از هرگونه سرمایه‌گذاری در شهرستان رستم و استقبال از سرمایه گذاران است.

وی ادامه داد: شهرستان رستم برخوردار از نیرو‌های بسیار فهیم، توانمند، کوشا و باانگیزه و فارغ التحصیلات دانشگاهی دارای ویژگی‌ها و برجستگی‌های خاص است که می‌توانند با کمک یکدیگر در این شهرستان تحول ایجاد کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز