خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای استان اصفهان مطرح کرد؛

توسعه تاسیسات آبفا در منطقه بویین نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۵۰۷

مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: برای اجرای کامل شبکه فاضلاب بویین و نیز بهره‌مندی مردم شهر افوس از خدمات شبکه فاضلاب، باید سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین اکبریان به تامین اعتبار لازم جهت تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر افوس اشاره کرد و اظهار داشت: باید زمینه‌های حضور  سرمایه گذار  همچنین همکاری شهرداری و شورای شهر از طریق صدور مجوزهای حفاری و ترمیم ترانشه‌ها یا تبصره 3 ماده واحد قانون تسهیلات فراهم شود.

وی ادامه داد: تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر افوس به طول 14 کیلومتر و نیز تکمیل فاز نهایی (فاز3) تصفیه خانه فاضلاب شهرستان بویین و میاندشت نیازمند تامین اعتبار جهت تکمیل است.

مدیرعامل آبفای اصفهان با اشاره به تامین پایدار آب شرب منطقه بویین و میاندشت تصریح کرد: در حال حاضر آب شرب 2 شهر  بویین و میاندشت و افوس از طریق 6 حلقه چاه به صورت پایدار و آب شرب 42 روستای تحت پوشش این منطقه به وسیله 30 حلقه چاه  و 2 رشته قنات  و چشمه تامین می‌شود؛ که بیانگر برخورداری بیش از 25 هزار نفر در شهرها و روستاهای منطقه بویین و میاندشت از آب شرب سالم و بهداشتی است.

اکبریان اعلام کرد: در شهرهای بویین و میاندشت و افوس 5 هزار و 889 انشعاب آب واگذار و 4 هزار و 288 انشعاب آب نیز به روستاهای این منطقه واگذار شده است  و در سال جاری با تخصیص اعتبارت  با اجرای عملیات آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی مردم بیشتری از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان بازسازی و توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی روستاهای شهرستان بویین و میاندشت را مهم خواند و تصریح کرد: در سال جاری با تخصیص اعتبارات،  اصلاح شبکه توزیع آب روستای بتلیجه به طول 4.5 کیلومتر به همراه اصلاح 72 فقره انشعاب، اصلاح شبکه توزیع آب روستای ماربر به طول 4 کیلومتر به همراه اصلاح 120 فقره انشعاب در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز