خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اول رئیس جمهور از غرفه استان قزوین در نمایشگاه اکسپو

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۳۳۹

معاون اول رئیس جمهور از غرفه استان قزوین در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی، فرصت‌های سرمایه گذاری و زنجیره‌های ارزش راهبردی استان‌ها بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور از غرفه استان قزوین در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، فرصت‌های سرمایه گذاری و زنجیره‌های ارزش راهبردی استان‌ها در نمایشگاه  ایران اکسپو بازدید کرد.

در این بازدید، علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار و بارگاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گزارشی از وضعیت اقتصادی استان ارائه کردند.

علاوه بر معاون رئیس جمهور، وزیر کشور و هیئت‌های خارجی از کشورهای ارمنستان، افغانستان، عمان، چین و گرجستان از غرفه استان قزوین بازدید کرده‌اند.

پنجمین دوره این نمایشگاه پس از چند سال وقفه برای عرضه دستاوردهای صادراتی برگزار شده و تجار خارجی به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌اند تا ضمن بازدید از محصولات ارائه شده، نسبت به توافق خرید کالاها اقدام کنند که استان قزوین در این نمایشگاه از ۱۲۹ فرصت سرمایه گذاری خود در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری رونمایی کرده است.

۱۲ گروه کالایی از جمله پتروشیمی، دانش بنیان، پزشکی و تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی، چرم، صنایع دستی، انرژی و خدمات فنی و مهندسی در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز