خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

خانه مطبوعات استان قزوین با یکدستی اعضا از کارایی افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۵۹۵

مدیرمسئول روزنامه ولایت قزوین گفت: با خانه مطبوعات برخورد سیاسی شد و انگیزه‌ای هم برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و حتی اصحاب رسانه هم برای ثبت نام و حضور در انتخابات دوره جدید انگیزه ندارند.

سید عبدالعظیم موسوی با انتقاد به عملکرد دوره چهارم خانه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: تقریباً می‌توان گفت هیچ دوره و زمانی چیزی به نام خانه مطبوعات نداشتیم که اعمال نظر و موضع کند، حتی اطلاع ندارم کمترین و کوچکترین اقدام و جلساتی باشد و درباره مشکلات مطبوعات کاری کرده باشند.

مدیرمسئول روزنامه ولایت ادامه داد: در اوایل شروع به کار دوره چهارم خانه مطبوعات قزوین، فردی را به عنوان رئیس انتخاب کردند که به خاطر دعوت از یک سخنران در جشنواره مطبوعات و اختلاف و درگیری از خانه استعفاء داد و خانه مطبوعات ماند و اعضای آن؛ تا الان هم هیچ اطلاعی ندارم.

موسوی با انتقاد به اینکه دو سال است انتخابات خانه مطبوعات به تاخیر افتاده، افزود: خانه مطبوعات استان قزوین در دوره چهارم، فقط در چند ماه اول فعالیت داشتند و در واقع خانه رها شده و معلوم نیست دفتر و جلساتشان کجاست و از ارشاد هم کمک نمی‌‎گیرند.

این پیشکسوت رسانه استان قزوین عنوان کرد: اگر دستاورد خاصی بوده گزارش نشده و من ندیدم، فقط در حد حضور در جلسه شورای اطلاع رسانی و هیأت منصفه فعالیت داشتند.

مدیرمسئول روزنامه ولایت در پایان اظهار کرد: در دوره‌های قبل از همه جناح‌ها و گرایش‌ها در خانه حضور داشتند و گزارش اقدامات آن‌ها موجود است؛ اما این دوره طوری برگزار شد که همه افراد از یک جناح در خانه جمع شدند و نیازی نبود هیچ تلاشی کنند و تلاشی نکردند، این امکان وجود داشت که در خانه مشکلات صنفی مطرح و برای آن‌ها اقدام شود اما خانه یک دست شد و از کارایی افتاد، اگر تفاوت‌ها را بپذیریم می‌توانیم کار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز