خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری لرستان:

محور قدیمی خرم آباد_پلدختر بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۴۳۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان برقرار است، گفت: محور خرم آباد _ پلدختر که با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان مسدود شده بود، امروز بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی اظهار داشت: طی فعالیت سامانه بارشی در استان که شدت بسیار زیادی هم داشت، شاهد ریزش سنگ و گل ولای را در سطح محورهای مواصلاتی  استان بودیم، که با تلاش بی وقفه راهداران محورها ریزش برداری و پاکسازی شدند و در حال حاضر تردد به صورت عادی و روان در تمامی محورها برقرار است.

وی ادامه داد: محور خرم آباد _پلدختر که با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان مسدود شده بود بازگشایی شد، ولی کم فی سابق تردد خودروهای سنگین در این محور ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان  تصریح کرد: محورهای دورود_عمارت، کوهدشت_پای آستانه و محور خرم آباد به بیشه که در راستای جلوگیری از خطرات احتمالی مسدود شده بود پس از ایمن سازی بازگشایی شدند.

شیروانی بیان کرد: جا دارد از تلاش راهداران خستگی ناپذیر استان که در ماه مبارک رمضان و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) با زبان روزه  از جان مایه گذاشتن تا کاربران جاده‌ای ترددی امن و ایمن داشته باشند، تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز