خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۴۳۷ گروه جهادی در نقاط محرم سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۹۰

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۳۷ گروه جهادی شامل چهار هزار و ۱۱۲ نفر جهادگر شیعه و سنی در تعطیلات نوروز امسال ۳۷۰ طرح عمرانی، محرومیت‌ زدایی، فرهنگی و هنری، آموزش، اشتغال، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی و زیباسازی ۲۲ مدارس را در این استان انجام دادند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا ملایی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی مصداق جهاد اکبر است، اظهار داشت: گروه‌های جهادی با روحیه بسیجی و تفکر انقلابی در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداشته‌اند و در تمامی عرصه‌ها حضور فعال، چشمگیر و مؤثری دارند.

وی با اشاره به اینکه تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به‌ نفس، حفظ انسجام و خودسازی از اهداف برگزاری اردوهای جهادی به شمار می‌رود، افزود: گروه‌های جهادی با تمام توان و تلاش خود بدون هیچ چشم داشتی در خدمت‌رسانی به مردم کوشا بوده و در هر رویداد و حادثه‌ای جهادگران بسیجی پای‌کار مردم هستند و این موضوع بارها به اثبات رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های جهادی در نوروز امسال در قالب ۵۸ قرارگاه شامل چهار قرارگاه فنی، ۱۹ قرارگاه منطقه‌ای و ۳۵ قرارگاه محلی در مناطق محروم این استان اقدام به ارائه خدمات کردند.

وی تصریح کرد: ۳۰ درصد از جمعیت گروه‌های جهادی را قشر خواهران و بقیه را برادران تشکیل داده بودند.

سرهنگ ملایی افزود: طبخ ۹۸ هزار پرس غذای گرم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، توزیع ۳۰۰ کیسه آرد، ۲۰۰ دست لباس و کفش ویژه ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست و توزیع ۴۱ هزار بسته معیشتی از دیگر اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی در این ایام به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز