خبرگزاری کار ایران

سرپرست هلال احمر استان:

طرح پویش هلال رحمت در شهرستان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۱۶

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با همکاری داوطلبان، کارکنان و خیرین هلال احمر شهرستان البرز ۸۰۰ پرس غذای گرم در بین ایتام و نیازمندان این شهرستان در قالب طرح پویش هلال رحمت توزیع شد.

به گزارش ایلنا، حسین خوئینی گفت: با تلاش اعضای داوطلبان شعبه البرز و با کمک خیرین، غذای گرم به ارزش تقریبی ٣۶ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان منطقه کم برخوردار مهاجرانی و شریفیه، معلولان و بیماران صعب‌العلاج نیازمند، کودکان بی سرپرست، کمپ بانوان، کمپ بیدستان و نیازمندان شهر الوند، توزیع شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های دیگری که معاونت داوطلبان هلال احمر استان در طرح پویش هلال رحمت آغاز کرده، ارائه بسته‌های معیشتی به نیازمندان مناطق محروم است که در این طرح از نیمه اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه سال جاری، با استفاده از ظرفیت خیران و علاقمندان اقدام به تهیه و توزیع بسته های غذایی بین افراد نیازمند کرده‌ایم.

وی یادآورد: تاکنون ۹۰۸ بسته غذایی تهیه و توزیع شده و این بسته‌های غذایی بین خانواده‌های محلات کم برخوردار در اجرای طرح تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار (طرح ۲۰۲۰) و همچنین در سایر مناطق استان، توزیع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک و همراهی خیرین و داوطلبان استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز