خبرگزاری کار ایران

هشتمین دوره مسابقه اذان آوای ماندگار در تبریز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۱۳۰

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری هشتمین دوره مسابقه اذان آوای ماندگار خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، حسین باهر با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همکاری اتحادیه موسسات مردمی و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان و مدیریت های فرهنگی و اجتماعی مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد با در نظر گرفتن گروه های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان پذیرای آثار موذنان گرامی خواهد بود.

وی افزود: نوجوانان در گروه سنی 6 تا 14 سال، جوانان از سن 15 تا 29، بزرگسالان از سن 30 تا 50 و پیشکسوتان از 50 سال به بالا، می توانند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

باهر اضافه کرد: به پنج نفر از افراد برگزیده در هر رده سنی، جوایز نقدی و لوح تقدیر و به همه افراد شرکت کننده، گواهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام در این مسابقه، تا 24 فروردین ماه برابر با 22 رمضان المبارک خواهد بود و افراد می توانند با مراجعه به فرهنگسراهای مناطق 10 گانه تبریز، معاونت فرهنگی هنری سازمان واقع در خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع فلسطین، خیابان توحید و دفتر مرکزی  اتحادیه موسسات مردمی و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان واقع درسازمان تبیغات اسلامی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین افراد علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقه اذان آوای ماندگار می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی farhang.tabriz.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 04132813001، 04135239394  و 09141104559 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز