خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بازدید بیش از یک میلیون گردشگر از جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۴۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری یک میلیون و 4۱ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

علیرضا جیلان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری 82 هزار مسافر در مراکز گردشگری این استان اقامت پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت یک میلیون 41و گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کردند خاطرنشان کرد: از این تعداد بازدید 457 هزار و 793 مورد مختص جاذبه‌های طبیعی، 292 هزار و 369 مورد مربوط به جاذبه‌های تاریخی، 161 هزار و 290 مورد مرتبط با جاذبه‌های دست‌ساز، 73 هزار و 754 مورد مخصوص جاذبه‌های مذهبی و 14 هزار و 835 بازدید ویژه موزه‌های چهارمحال و بختیاری بوده است.

جیلان افزود: 189 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی چهارمحال و بختیاری از 15اسفندماه سال گذشته تا پایان 13 فروردین‌ماه جاری انجام شد.

به گزارش ایلنا از مجموع اقامت مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری 48 هزار و 341 نفر برابر 58.95درصد در اقامتگاه‌های رسمی و 33 هزار و 661 نفر برابر 41.05 درصد در اقامتگاه‌های غیررسمی و اضطراری اقامت یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز