خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

افت فشار گاز در قزوین وجود ندارد/صرفه جویی شش درصدی در مصرف با کاهش یک درجه از دما

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۹۸۹

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: محدودیت‌های شرکت گاز در صنایع به جز صنایع غذایی و دارویی همچنان ادامه دارد اما در استان تا این لحظه مشکل افت فشار نداشتیم.

علی حجتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به مصرف گاز در استان گفت: میزان مصرف گاز در روز گذشته 11 میلیون و 900 هزار متر معکب بود که این میزان در 24 ساعته گذشته به 12 میلیون و 300 هزار متر معکب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: محدودیت در صنایع و تعطیلی ادارات و مدارس همچنان ادامه دارد و اداره‌ها و نهادهای مختلف به صورت مستمر پایش می‌شوند.

وی عنوان کرد: سیستم‌های گرمایشی ادارات و مدارس در ساعت‌های تعیین شده باید قطع باشد در غیر این صورت اخطار دریافت می‌کنند و اگر این شرایط تکرر شود جریان گاز آن‌ها قطع خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: درخواست ما این است که در اماکن و فضاهای تجاری دمای محیط در 18 درجه و در منازل دما در 21 درجه تنظیم شود و با هر یک درجه کاهش دما تا 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با صرفه جویی و همراهی مردم در کنترل دما که تاثیر بالایی دارد، جریان پایدار گاز در سراسر کشور حفظ شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز