خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت حوادث استان خبر داد؛

کشته شدن یک نفر بر اثر واژگونی آمبولانس در اتوبان قزوین-رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۱۳۳

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین از فوت یک نفر بر اثر واژگونی یک آمبولانس خصوصی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در ماموریتی در ساعت ۱۹:۲۰ روز دوشنبه به مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین اعلام شد، یک دستگاه آمبولانس خصوصی تهران در محدوده اتوبان رشت به قزوین قبل از راهدارخانه واژگون شده است.

وی افزود: به سرعت سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های کوهین، طرازان، آقابابا به همراه ست نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: این حادثه ۲ مصدوم داشت و آمبولانس اول کوهین که به محل حادثه رسید، یک مصدوم حادثه که دچار آسیب به ستون فقرات و اندامها شده بود توسط کارشناسان اورژانس اقدامات پیشرفته درمانی برای مصدوم انجام شد. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین اظهارداشت: متاسفانه یک مصدوم دیگر به علت پرت شدن از آمبولانس به بیرون و بعات شدت حادثه و جراحات وارده فوت شد.

وی بیان کرد: متوفی جوان تقریبا ۲۸ ساله است که علیرغم تلاشهای کارشناسان فوریت های پزشکی به علت شدت جراحات و آسیب های وارده در صحنه حادثه فوت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز