خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کارگروه اشتغال کار آذربایجان غربی نیمه تعطیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۷۵

دبیر هماهنگی شوراهای اسلامی کار آذربایجان غربی با بیان اینکه کارگروه اشتغال کار آذربایجان غربی نیمه تعطیل شده است گفت:بهتر است نماینده عالی دولت دبیرخانه را با یک تصمیم انقلابی به صاحب اصلی آن که اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی است بازگرداند.

علی صحرانورد در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: به دلیل مشغله کاری دبیر کار‌گروه  اشتغال استان (مدیر سازمان برنامه وبودجه ) عملا مهم ترین کارگروه اشتغال استان نیمه تعطیل شده است.

وی افزود: بهتر است نماینده عالی دولت دبیرخانه را با یک تصمیم انقلابی به صاحب اصلی آن ، همان  اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی است برگرداند.

صحرانورد با اشاره به اینکه، وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی طی سنوات گذشته در خصوص ایجاد اشتغال ، تخصصی تر از سایر دستگاه ها ظاهر شده است گفت: اگر توفیقاتی هم از طریق پرداخت تسهیلات تبصره   از سوی بانک ها به مشاغل خرد وکلان و به طرح های ارسالی به دبیرخانه و غیر وذالک داشته از پویا بودن دبیرخانه شورای عالی اشتغال بوده است.

وی افزود :بعداز گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از سال ، برگزاری ۳ جلسه کارگروه اشتغال ، توفیق چندانی برای استان نداشته است.

دبیر هماهنگی شوراهای اسلامی کار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه،امروز ۴۴ درصد فارغ التحصیلان دختر و ۲۸  درصد از فارع التحصیلان پسر در استان را بیکاران تشکیل می دهند گفت: نیاز هست کارگروه اشتغال استان فارغ از هر گونه مسایل حاشیه   پویاتر از گذشته ظاهر شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز