خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

تخریب یک یک واحد مسکونی به علت نشت گاز در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۶۸۲

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی بروجرد از تخریب قسمتی از یک ساختمان مسکونی به علت نشت گاز شهری و انفجار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، نادر موسیوند در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی که با ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مبنی بر انفجار در یک منزل مسکونی واقع در ١۵ متری کاوه گرفته شد، بلافاصله ایستگاه مرکز و شماره ٣ به محل اعزام شدند.

وی افزود: انفجار به علت نشت و تجمع گاز شهری صورت گرفته بود که در اثر آن قسمتی از ساختمان تخریب و دچار حریق شده بود، آتش‌نشانان با رعایت نکات ایمنی به‌سرعت وارد عمل شدند و در مدت زمان ۴٠ دقیقه عملیات امدادرسانی و اطفای حریق را به انجام رساندند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین  طی تماس احدی از شهروندان مبنی بر آتش‌سوزی در انبار یک واحد تجاری (زیرزمین) در خیابان سعدی، ایستگاه مرکز و شماره ٢ وارد عمل شوند که به علت وجود دود و کم‌عرض بودن راه دسترسی به این انبار، عملیات حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید.

موسیوند اضافه کرد: در فصل سرما همشهریان حتماً نسبت به بازدید دوره‌ای از وسایل گازسوز و شیلنگ‌های گاز اقدام کنند.

وی بیان کرد: در انتخاب مکان جهت انبار حتماً به راه دسترسی مناسب توجه شود تا در صورت بروز حادثه عملیات اطفای حریق با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز