خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تشکل‌های مردم نهاد باید با استقلال به اجرای اقدامات بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۹۳۵

استاندار قزوین گفت: تشکل‌های مردم نهاد باید غیردولتی باشند و هرچقدر این تشکل‌ها وابسته به دولت شوند به طور قطع با مشکلاتی روبرو خواهند شد، البته دولت در حد وسع به پیشبرد امور تشکل‌ها کمک خواهد کرد ولی تشکل‌ها باید با استقلال به اجرای اقدامات بپردازند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در نشست صمیمی با سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین آرمان‌ها، ایده‌ها و اندیشه‌هایی که توسط دولت سیزدهم در زمان اخذ رأی و کسب اعتماد مردم مطرح شد آرمان مردمی سازی و سپردن امور به دست مردم و رسیدن به ایران قوی در فضای پیشروی کشور بود و موظف هستیم این موضوع را در برش استانی اجرایی کنیم.

استاندار قزوین افزود: یکی از عمده‌ترین مجموعه‌هایی که به عنوان حلقه‌های میانی می‌تواند نقش آفرینی موثری داشته باشد، تشکل‌های مردم نهاد و مجموعه‌های مشابه به آن‌ها هستند.

وی عنوان کرد: در دولت سیزدهم مجموعه‌ای تحت عنوان دستیاران مردمی سازی شکل گرفته که در استان قزوین هم فعال است و می‌تواند حلقه واسط با تشکل‌های مردم نهاد باشد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: حمایت‌های معنوی یکی از منطقی‌ترین خواسته‌های سازمان‌های مردم نهاد از دولت است و دولت در جهت تسهیل‌گری با تمام توان اقدام خواهد کرد.

اعلایی گفت: منافع مردم و ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی به مردم برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و دولت با تمام توان در این مسیر گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز