خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار؛

قرعه کشی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در چند شهر خراسان رضوی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۶۳۶

با حضور استاندار خراسان رضوی، مراسم قرعه کشی و تخصیص زمین و واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به طور همزمان در چند شهر خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مراسم قرعه کشی و تخصیص زمین و واحد‌های این طرح برای قوچان با ۸۰۰ واحد، تایباد با ۳۰۰ واحد، فریمان با ۲۳۲ واحد، جغتای با ۱۰۸ واحد و داورزن با ۷۶ واحد انجام شد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولان استان و شهرستان قوچان برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که عملیات ساخت به سرعت انجام شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی هم در این مراسم اعلام کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان، ۶۰ هزار واحد در شهر‌های کمتر از ۱۰۰ هزار نفر، ۶۰ هزار واحد در شهر‌های بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق روستایی، حدود ۱۱۰ هزار واحد در مشهد، حومه و شهر‌های جدید و ۷۰ هزار واحد به صورت خود مالک، ساخته می‌شود.

محمدعلی منصوری افزود: از پنج هزار و ۱۷۲ واحدی که قرار است در قوچان ساخته شود، تعدادی در حال ساخت و برخی دیگر نیز در آستانه شروع عملیات اجرایی است.

وی ادامه داد: از پنج هزار و ۱۷۲ نفر ثبت نام کننده، تعداد چهار هزار و ۲۹۰ نفر حایز شرایط و هزار و ۵۲۱ نفر تایید نهایی شده اند و اولین واحد در تابستان ۱۴۰۲ تحویل داده می‌شود.

در تایباد تعداد ۳۰۰ واحد به صورت ویلایی دو واحدی، در فریمان ۲۳۲ واحد ویلایی دو واحدی، در جغتای ۱۰۸ واحد ویلایی یک واحدی و در داورزن ۷۶ واحد ویلایی یک‌واحدی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز