خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از دومین پاتوق محله منطقه ۶ مشهد در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۳۸۴

شهردار منطقه شش مشهد از اجرای عملیات احداث پاتوق محله شهرک شهیدباهنر ( شهید درکی) خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، کاظم یزدان مهر با بیان اینکه بوستان ها نقش بسزایی در شادابی جامعه دارند اظهار کرد: در راستای ایجاد فضاهای مفرح برای بانوان عملیات ایمن سازی فضای ورزشی با اجرای ۴۰۰ متر مربع کف پوش به بهره برداری رسید.

وی افزود: ایمنی شهروندان به هنگام استفاده از وسایل ورزشی پارکی و تأمین امنیت آنها به هنگام فعالیتهای ورزشی حائز اهمیت ویژه ای بوده که از این رو اقدامات اجرایی و عمرانی در بهسازی این فضا ها با هدف پیشگیری از آسیب‌دیدگی آنان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ مشهد تصریح کرد: اهمیت تربیت بدنی و ورزش برای رشد جسمی و روانی، الزامی و غیرقابل اجتناب است و با توجه به لزوم گسترش ورزش بین زنان جامعه، باید گسترش ورزش بانوان در دوره های مختلف زندگی را مد نظر قرار داده و برای آن طرح نوینی تدارک دید.

یزدان مهر اظهار کرد: پروژه احداث پاتوق محله در قالب پروژه های زودبازده و اعتمادساز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و در مساحت ۲۲۰ مترمربع در شهرک شهید باهنر منطقه شش به اجرا درآمد.

وی افزود: اجرای پاتوق محله به ‌منظور بالا بردن سطح سلامت جسمی و روحی ساکنان محل و افزایش رضایتمندی اهالی در دستور کار قرار گرفته و در نقاط مختلف سطح منطقه شش در حال انجام است. به همین منظور دومین پاتوق محله این منطقه ابتدای خیابان شهید درکی مقابل دبستان سلمان با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا، و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه شش هدف از اجرای این پروژه را تلاش برای تقویت تعاملات اجتماعی و ارتقای کیفیت محیط شهری دانست تا سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی آن افزایش یابد.

وی با اشاره به اجرای عملیات بازسازی و نوسازی پیاده راه خیابان حر ۱۳ در منطقه ۶ اظهار کرد: بهسازی و بازپیرایی معابر و پیاده روهای خیابان حر ۱۳(شهید موسوی نژاد) با هدف سهولت در تردد و ایجاد فضای دلنشین شهری برای شهروندان و ساکنین اجرایی شد.

وی ادامه داد: مساحت این پروژه ۱۸۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که از اهداف عملیاتی شدن آن افزایش ایمنی، استفاده عابرین پیاده از محل های مشخص شده برای عبور و مرور و همسطح سازی معابر پیاده راه ذکر کرد.

کاظم یزدان مهر خاطر نشان کرد: مناسب سازی فضاهای شهری و ایجاد فضایی مناسب با اصول و معیارهای ایمنی شهری، ایجاد فضای امن برای عابرین و بهسازی سیما و منظر شهر از جمله ویژگی های این پروژه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز