خبرگزاری کار ایران

مه غلیظ در محورهای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۷۷۴

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از مه گرفتگی غلیظ در بسیاری محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: رانندگان در این شرایط حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب با بیان اینکه هم اکنون پدیده مه گرفتگی غلیظ در بسیاری محورهای استان گزارش شده، گفت: در حال حاضر محورهای کرمانشاه-کامیاران، کرمانشاه-روانسر، کمربندی قزانچی به سمت ماهیدشت، ماهیدشت تا گردنه مرصاد، اسلام آباد غرب-حمیل، اسلام آبادغرب-دالاهو و محور گواور با این پدیده مواجه هستند.

وی افزود: خوشبختانه در مابقی محورها پدیده خاصی گزارش نشده و ترافیک روان است.

دستغیب با تاکید بر لزوم استفاده از چراغ مه شکن در شرایط مه گرفتگی غلیظ، گفت: رانندگانی که چراغ مه شکن ندارند می توانند از چراغ جلو با نور پایین استفاده کنند.

وی افزود: همچنین در این شرایط حتما باید چراغ خطر عقب خودرو هم روشن باشد تا از برخورد خودروهای عقبی جلوگیری شود.

دستغیب تصریح کرد: رانندگان در این شرایط باید به علائم راهنمایی و رانندگی و نیز خط کشی های کنار جاده توجه ویژه داشته باشند تا از جاده خارج نشده و یا در جاده های دو طرفه وارد محور مخالف نشوند.

وی افزود: همچنین در این شرایط اکیدا توصیه می شود که رانندگان از انجام هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز به طور جد خودداری کنند، چرا که دید کافی در جاده وجود ندارد و احتمال وقوع حادثه بیش از هر زمان دیگر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز