خبرگزاری کار ایران

کشف 84 قبضه اسلحه و 26 هزار عدد فشنگ در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۲۴۴

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه خبر داد و گفت: از اعضای این باندها 84 قبضه اسلحه و 26 هزار و 500 عدد فشنگ کشف شد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: یکی از سیاست های استکبار در سال های اخیر ورود اسلحه و مهمات به داخل کشور به منظور ایجاد ناامنی و رعب و وحشت میان مردم بوده که در این راستا ماموران انتظامی همواره به مبارزه با پدیده قاچاق سلاح پرداخته اند.

وی ادامه داد: اخیرا نیز دو باند قاچاق سلاح و مهمات قصد انتقال 84 قبضه اسلحه و 26 هزار و 500 عدد فشنگ به شهر کرمانشاه را داشتند که خوشبختانه با هوشیاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان ناکام ماندند.

 جاویدان تصریح کرد: دو نفر از اعضای این باندها دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضا با جدیت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه که انتظار می رود برخورد قاطعانه و شدید با قاچاقچیان سلاح و مهمات از سوی دستگاه قضائی است تا درس عبرتی شود برای دیگر افرادی که قصد چنین اقداماتی را دارند.

وی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از جمله قاچاق سلاح و مهمات یکی از مهمترین برنامه ها و اهدافی است که از سوی پلیس کرمانشاه دنبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز