خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۹۱ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۹۳۰

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری ٩١ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حبیب شهسوار در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در سالن باکری سپاه شهدای ارومیه برگزار شد؛ با اشاره به اینکه از ۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان سالروز تشکیل بسیج مستضعفین  نامگذاری شده است، ادامه داد: برنامه های این هفته با هدف تجلی اعتلای بسیج با تبیین مجاهدت های انجام شده در عمر 43 ساله بسیج است اجرا می شود.

وی افزود: امسال ۹۱ عنوان برنامه با شعار " بسیج خدمتگذار ملت ایران" در مرکز و  ١٩ شهرستان استان برگزار می شود.

شهسوار به نقش و جایگاه بسیج اشاره کرد و گفت : هفته بسیج بهار کار بسیج است و آغوش این نهاد مردمی به اندازه وسعت ایران زمین است.

وی با بیان اینکه ،هر کجا مردم حضور دارد بسیج آنجاست خاطرنشان کرد: سرکشی و دلجویی از خانواده های شهدا،  غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه، افتتاح طرح های عمرانی و بسیج سازندگی،  سوله های صالحین ورزشی، راه اندازی حوزه های مقاومت، افتتاح کلینیک های مشاور خانواده در شهرهای مختلف،  اجرای رزمایش مؤمنانه، ویزیت رایگان و غیره از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز