خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

متقاضیان شهرستان بن تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۳۵۵

معاون فرماندار شهرستان بن از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به 160متقاضی این شهرستان خبرداد.

امیرحسین سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:  آموزش و استفاده از علوم جدید حوزه اقتصاد از الزامات راه‌اندازی مشاغل است، ادارات متولی باید سطح علمی و آگاهی متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی را افزایش دهند.

وی افزود: دوره‌های علمی مورد نیاز شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع مطالبات مردم شناسایی شده و با همکاری جهاد دانشگاهی و سازمان فنی و حرفه‌ای، آموزش‌ها و مدارک لازم به متقاضیان ارائه می‌شود.

سلیمی خاطرنشان کرد:  تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت به متقاضیان روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود، دهیاران و نمایندگان بنیاد برکت در شهر‌ها ملزم به جذب سهمیه و تکمیل پرونده‌های اشتغال و معرفی به بنیاد برکت هستند.

معاون فرماندار شهرستان بن تصریح کرد:سهیمه شهرستان بن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از طریق بنیاد برکت ۲۷۰ فقره بوده که ۱۶۰ نفر از افراد متقاضی تعیین تکلیف شده‌اند و پرونده‌های خود را کامل کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: دهیاران و نمایندگان شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر موظف هستند مابقی پرونده‌ها را تا نیمه اول آذر تکمیل و جهت دریافت وام به بنیاد برکت ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز