خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

هیچ اراده‌ای برای جاری شدن زاینده رود وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۹۸۰

عضو شورای شهر اصفهان گفت: به نظر می رسد هیچ اراده‌ای برای حل مشکل آب اصفهان از طریق جاری شدن زاینده‌رود وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجید نادرالاصلی با اشاره به بودجه‌های محلات بیان کرد: بازخورد خوبی در خصوص تخصیص بودجه به محلات کم برخوردار نداشته‌ایم و با توجه به نگاه شهردار و مدیریت شهری به محلات کم برخوردار لازم است این موضوع پیگیری شود.

وی با اشاره به موضوع آب اصفهان اظهارکرد: از مدیریت استان به جد می‌خواهم جلوی برخی زیاده‌خواهی‌های وزارت نیرو و برخی مدیران کشور را بگیرد؛ چراکه به نظر رسید هیچ اراده‌ای برای حل مشکل آب اصفهان از طریق جاری شدن زاینده‌رود وجود ندارد.

رئیس کمیسیون ویژه آب شورای شهر اصفهان افزود: به ذهن من رسید که این موضوع باید رسانه‌ای شود و مناظراتی برگزار شود؛ زیرا از صدا و سیما خروجی خاصی نمی‌بینیم.

نادرالاصلی تصریح کرد: اتفاقات خوبی از سال گذشته انجام شده و مدیریت استان بخشی از کار خود را به انتقال آب از دریای عمان اختصاص داده، اما اصل این است که زاینده‌رود باید زنده رود بماند. 

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: صدا و سیما در این زمینه خاموش است. الان چه مسئله‌ای مهمتر از آب است. بعضا مطرح می‌شود که فراخوان‌هایی داده شده است.

وی تاکید کرد: اگر به مردم اطلاع رسانی نکنیم، مشخص نیست فردا چه اتفاقی از ناحیه مردمی که متضرر شده اند رخ دهد و سپس از مردم بخواهیم نسبت به این موضوع توجه کنند یا بی تفاوت باشند.

وی با بیان اینکه زمان ساکت بودن ما گذشته است، گفت: باید پرسید آیا از ظرفیت‌های خود به اندازه خودمان استفاده می‌کنیم و بعد از دولت و.. بخواهیم که مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز