خبرگزاری کار ایران

معاون نیروگاه شهید رجایی خبر داد؛

پیگیری تعمیرات نیروگاه شهید رجایی در واحد شماره دو گازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۹۶۲

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: واحد شماره 2 گازی سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی به منظور انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل از مدار تولید برق خارج شد.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی در این باره اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های تعمیراتی 17 گانه نیروگاه برای عبور موفقیت آمیز از پیک مصرف برق تابستان سال 1402، واحد شماره  دو گازی از مدار تولید برق خارج شد تا تحت تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل  قرار گیرد.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی افزود: بازدید از تجهیزات و در صورت نیاز تعویض بلبرینگ‌های الکتروموتورهای 400 ولت از اقداماتی است که توسط  متخصصان و کارشناسان تعمیرات الکتریک انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین در تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل واحد در بخش توربین به غیر از تعویض نازل ردیف اول با شرود ردیف مرحله اول وپره متحرک ردیف اول و نازل ردیف دوم هم تعویض شدند.

غنوی با اشاره به فعالیت‌های تعمیرات ابزار دقیق در واحد شماره 2 گازی  نیز گفت: در این بخش هم بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی یادآور شد: فعالیت‌های تعمیراتی در واحد شماره 2 گازی  بیشتر با ظرفیت‌های داخلی شرکت  و از سوی متخصصان و کارشناسان سه بخش تعمیراتی این نیروگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز