خبرگزاری کار ایران

برگزاری سوگواره هنرهای تجسمی تجسمی "بغض بوم" در محکومیت حوادث مسجد شاهچراغ

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۶۳

سوگواره هنرهای تجسمی "بغض بوم" در رشته های نقاشی، خوشنویسی، گرافیک و پوستر با رویکرد خلق اثر در محکوم سازی حوادث تروریستی شیراز و حرم مطهر شاهچراغ در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، سید محمد حسین بلاغی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: زبان گویای هنر، ظرفیت و بستر مناسبی برای تبیین مظلومیت شهدای حادثه تروریستی شیراز است و هدف اصلی این سوگواره، تبیین و ترویج هنر انقلاب و سوق دادن هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در جهت تولید آثار هنری با مفاهیم انقلاب جهت نشان دادن مظلومیت شهدای این حادثه تروریستی است.

وی افزود: امروزه؛ بخشی از رسالت فرهنگی هنرمندان متعهد مرتبط با حوزه هنری، آگاهی بخشی به نسل جوان و آشنایی این نسل با دسیسه های دشمنان در جریانات اخیر است و این موضوع به  جز زبان هنر و نشر و گسترش آن در فضای مجازی و رسانه‌ای امکان‌پذیر نیست. از این‌روی؛ هنرمندان تجسمی حاضر در این سوگواره معنوی- هنری، در راستای تلاش جهت تحقق این امر، جلوه‌هایی از تلاش های خباثت آمیز  دشمن برای نفوذ به ایران اسلامی و نا امن کردن  آن را به نمایش خواهند گذاشت.

سوگواره هنرهای تجسمی «بغض بوم»  برای نشان دادن مظلومیت شهدای مسجد شاهچراغ و محکوم کردن این حادثه تروریستی با حضور هنرمندان تجسمی در رشته‌های نقاشی،‌ خوشنویسی، گرافیک و پوستر، و جمعی از پیشکسوتان عرصه تجسمی، دوازدهم آبان سال جاری  در محل گالری مهروماه حوزه‌هنری  از ساعت 10 الی 18 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز