خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۹۲

در آیینی مهدی پوربهی به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید صدرا معرفی شد.

به گزارش ایلنا، آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا  با حضور اعضای هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا و... در سالن همایش این شرکت برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در این مراسم با بیان اینکه در مدل‌های مختلف حکمرانی سه رویکرد حقوقی، اخلاقی و تدبیری وجود دارد و در اصول 109، 115 و 157 قانون اساسی کشور یکی از شرایط مدیریتی داشتن عنصر تدبیر عنوان شده است، گفت: وقتی به جایگاه هیأت مدیره شرکت نگاه می کنیم، رویکردی که در انتخاب تصمیم‌های جمعی اتخاذ می‌کنند بسیار مهم است و باید با داشتن تدبیر، دو رکن توجه به جزییات و برقراری عدالت به ویژه در حوزه تولید مسکن را مد نظر قرار دهیم چراکه بخش عمده ای از مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مختار محمدی گفت: باید افرادی که به عنوان مدیر منصوب می‌شوند علاوه بر همراهی لازم با سیاست و خط مشیء دولت، شایستگی‌های فردی و تخصص و تعهد لازم را داشته باشند و با مدیران استان در هماهنگی باشند تا بتوان خیر و مصحلت عموم جامعه را تامین کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید این نکته را متذکر شد که امروزه مقوله تامین زمین برای پروژه‌های مختلف خیلی مهم است و باید در شفاف‌سازی فرآیند واگذاری‌ها دقت کرد چراکه این زمین خیلی ها را به زمین زده است.

مهدی پوربهی، عضو هیأت مدیره و سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید صدرا نیز دراین مراسم گفت:  امیدوارم در مسئولیت سنگین و حساس کنونی بتوانم با همکاران پرتلاش شرکت عمران صدرا به اهداف عالیه وزراتخانه راه و شهرسازی به ویژه در حوزه تولید مسکن و شهرسازی با در نظر گرفتن همه مولفه‌های خدمات شهری به خوبی انجام وظیفه کنیم.

 وی با بیان اینکه از لحظه لحظه این روزها از ما سوال می‌شود تاکید کرد که باید همت خود را به کارگیریم تا بار سنگینی که بر دوش داریم در حوزه تولید مسکن را به سلامت به مقصد برسانیم و از ارزیابی عملکرد در دنیا و آخرت سربلند بیرون آییم.  

سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا با بیان اینکه قصور و غفلت در مسئولیت قابل بخشش نیست، اظهار کرد: ما به قدر توانمان تلاش میکنیم و به فضل خدا امیدوار هستیم که شرمنده مردم نشویم و بتوانیم کار را به نتیجه خوبی برسانیم.

وی بر ضرورت استفاده از منابع بشری به عنوان سرمایه‌های مهم شرکت عمران صدرا تاکید کرد و گفت: تمام اقدامات در حوزه خدمات‌رسانی توسط منابع انسانی شرکت انجام می‌شود که باید انگیزه و رضایت شغلی در آنان ایجاد گردد و همچنین برای افزایش بهره‌وری ارزیابی عملکردها انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز