خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تحولات ایران و منطقه دشمنان را ناامید خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۶۲۹

استاندار قزوین گفت: به رغم اقدامات و هزینه‌های سنگین دشمن، نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجا بوده و خاری در چشم دشمنان است و نه نتها در ایران بلکه در منطقه تحولاتی ایجاد خواهد شد که باعث ناامیدی بیشتر دشمنان بشر و دشمان دین و خدا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: اتفافات اخیر و ناآرامی‌ها با تحریک دشمنان ملت و با صرف هزینه‌های هنگفتی همراه بود اما قطعا با آنچه به چشم ملت ما آمده هزینه‌های کلانی که برای این کار کردند دستاورد نداشته و مایه یاس و ناامیدی در مسیر اهدافی است که دنبال می‌کردند.

استاندار قزوین ادامه داد: دشمنان تصور می‌کردند با سازماندهی ممتد و مداومی که در سال‌ها و ماه‌های گذشته انجام داده بودند تا زمینه را برای اغتشاش در کشور ایجاد کنند و هزینه‌های کلانی در این مسیر صرف کرده‌اند می‌توانند دغدغه جدی ایجاد کنند اما این هدف نه تنها در این زمان بلکه در هیچ مقطع دیگری به دلیل درایت و هوشمندی مردم ایران و تحلیل درستی که نسبت به وقایع کشور و جهان دارند، محقق نخواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین عنوان کرد: وقتی دیدند تلاش‌ها به نتیجه مطلوب نرسیده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اعتماد و باور مردم پابرجا است، دست به کارهای خشن و ناامنی زدند که حادثه حرم شاهچراغ و ترورهایی که در شهرهای مختلف برای شهادت انسان‌های بی گناهی که نه سلاح و نه نقشی در مباحث امنیتی دارند، ازجمله آن‌ها است، در مجموع این اقدامات محکوم است.

وی ادامه داد: خون‌های پاکی که بر زمین می‌ریزد مبین درستی مسیر ایران و مقوم نظام جمهوری اسلامی است و مردم در صحنه هستند و محکوم می‌کنند و بزرگترین محکوم کردن هم عدم همراهی با دشمنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز