خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش انتظامی استان مطرح کرد؛

اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی با سود 4 درصد به سربازان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۷۳

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان قزوین از اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی به سربازان قزوینی خبر داد گفت: سربازان ماهر منقضی خدمت از سال 1397 تاکنون برای اشتغالزایی شامل تسهیلات با سود 4 درصد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ ایمان علی عابدزاده با اعلام این خبر تصریح کرد: با استناد به سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه یکی از اهداف طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، ایجاد تسهیلات برای اشتغال سربازان منقضی خدمت بوده و ما برای محقق شدن این هدف تلاش می‌کنیم.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در راستای تحقق امر رصد، هدایت، حمایت و تسهیل گری برای اشتغال سربازان ماهر به مدت 3 سال پس از خدمت، جزء سیاست‌ها و برنامه‌های قرارگاه مقرر شده است.

عابدزاده خاطر نشان کرد: همه سربازان منقضی خدمت 1397 به بعد که پیش، حین و یا پس از خدمت سربازی، دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده و گواهی نامه مهارتی دریافت کرده‌اند و در حال حاضر طرحی برای اشتغال دارند، می‌توانند برای دریافت وام به پلیس +10 مراجعه و سنوات خود را ثبت و از تسهیلات بهرمند شود.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین همچنین تاکید کرد: مهلت بازپرداخت این تسهیلات برای سربازان 7 ساله بوده و با سود 4 درصد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز