خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد:

حمایت از ورزش بانوان و جوانان اولویت کار شورای ششم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۹۷۲

عضو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده گفت: شورای ششم از ابتدای کار با ایجاد دو کمیسیون تخصصی ورزش و جوانان و بانوان و خانواده مسائل مربوط به جوانان و بانوان را به طور ویژه پیگیری می کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن ضمیری در جلسه کمیسیون ویژه بانوان و خانواده و در جمع تیم وزنه برداری بانوان، اظهار کرد: شورای ششم از بدو ورود، توجه ویژه ای به بانوان و جوانان داشته و دو کمیسیون که در کشور بی نظیر هستند و فقط در شورای شهر مشهد آن را مشاهده می کنیم یعنی کمیسیون ویژه ورزش و جوانان و کمیسیون ویژه بانوان و خانواده در این دوره به کمیسیون های تخصصی ذیل شورای  شهر مشهد اضافه شده و به صورت حرفه ای و تخصصی به دغدغه های نسل جوان و ورزش پرادخته می شود.

وی افزود: طبق مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر، تاسیس یک باشگاه ورزشی در دستور کار قرار گرفته است و از رئیس کمیسیون بانوان خواهش دارم که برنامه ریزی صورت گیرد تا درآن باشگاه حتما رشته های بانوان هم تعریف شود و صرفا مربوط به آقایان نباشد.

عضو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده ادامه داد: کار شما بانوان که امید آفرینی و حماسه آفرینی می کنید، برای ایران و ایرانی عزت و آبرو می آورد و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز