خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح همیار مادر و کودک در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۰۰

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از اجرایی شدن طرح همیار مادر و کودک در راستای پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی کودکان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نصیری اظهار داشت: بهزیستی در راستای حمایت از کودکان و تقویت شور و نشاط طرح همیار مادران و کودکان را با همکاری انجمن‌های مردم‌نهاد از جمله جمعیت همیاران سلامت استان اجرا می کند.

وی افزود: این طرح توسط معاونت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی استان در حال پیگیری است و برای مادران در دو سطح دوران بارداری و پس از تولد فرزند تا سه سالگی برگزار می‌شود.

نصیری خاطرنشان کرد: آموزش در دوران بارداری و پس از آن به مادران با مداخلات روانشناختی سبب آگاهی مادر و رفتار صحیح‌تر او با فرزند و خانواده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: طرح همیاران مادران و کودکان از سال ۹۸ در سه شهرستان استان در حال پیگیری بوده و تسهیلگران و همیاران آموزش‌دهنده اجرای آن را به عهده دارند و امسال ۱۵۰ نفر از مادران در هشت شهرستان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی ادامه داد: آموزش دلبستگی ایمن یکی از موضوعات مهم در این طرح است که به مادر آموزش داده می‌شود به صورت متناسب نه افراطی و نه بی‌تفاوت با فرزند خود رفتار کند، همچنین برخی والدین نیاز به تغییر یا اصلاح الگوی ذهنی برای پرورش فرزند هستند که این امر از طریق این طرح انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز