خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

کشورهای همسایه مقصدی مناسب برای صادرات قزوین هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۰۴۳

نماینده قزوین، آبیک و البرز در قزوین گفت: کشورهای همسایه مانند عراق می‌تواند مقصد خوبی برای صادرات باشد و باید قراردادهای همکاری بین قزوین و کشورهای همسایه صورت گیرد تا از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه صادرات غیرنفتی گفت: استان قزوین در زمینه صادرات غیرنفتی از ظرفیت بالایی برخوردار است اما میزان صادرات متناسب با ظرفیت موجود نیست.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: برای رشد صادرات غیرنفتی در استان و استفاده از ظرفیت‌های موجود نیاز داریم تلاش‌های بیشتری صورت گیرد و این موضوع مورد توجه باشد.

وی عنوان کرد: در بیشتر صنایع برندهای خوبی در استان قزوین فعال است و حوزه‌های خشکبار و میوه، مواد غذایی، مواد شوینده، قطعات، لوازم خانگی و بسیاری از موارد دیگر ظرفیت‌هایی هستند که می‌تواند در صادرت به کار گرفته شوند.

این مسئول درباره بخش‌نامه‌ها و قوانینی که ممکن است در حوزه صادرات و فعالیت بازرگانان مشکل ایجاد کند گفت: بخش نامه‌ها مربوط به دستگاه‌های اجرایی است، البته در کمیته تطبیق بررسی می‌شود ما مسئول آن تیم‌های اجرایی هستند با این حال اگر بازرگانان و اتاق بازرگانی در هر جا احساس کردند نیاز به اصلاح وجود دارد می‌توانند موضوع را منتقل کنند و ماهم با وزارت صمت در این باره صحبت می‌کنیم.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز