خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت در قزوین :

تعرفه‌های پزشکان بخش دولتی به بخش خصوصی نزدیک می‌شود/ عملیاتی شدن تصمیمات حمایت از پرستاران در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۹۶۵

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از اقدامات وزارت بهداشت در سال جاری این است که تعرفه‌های پزشکان بخش دولتی به بخش خصوصی نزدیک شود تا ماندگاری پزشکان در بخش دولتی افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید کریمی در بازدید از بیمارستان ولایت قزوین گفت: افزایش انگیزه حضور پزشکان در مراکز درمانی و بهداشتی دولتی یکی از اهداف و برنامه‌های وزارت بهداشت است که اصلاح تعرفه‌ها یکی از اقدامات وزارت گرفته در این راستا است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: البته در کنار افزایش انگیزه حضور پزشکان در بخش دولتی، حمایت از مراکز درمانی بخش خصوصی هم مد نظر است.

وی عنوان کرد: برای حمایت از پرستاران هم تصمیماتی گرفته شده که بزودی عملیاتی می شود.

این مسئول تاکید کرد: یکی از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت دسترسی مناسب افراد با هر توان مالی به خدمات درمانی است.

کریمی درباره وضعیت استان قزوین گفت: سرانه تخت‌های بیمارستانی قزوین نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است و برای جبران این وضعیت پروژه‌هایی مانند بیمارستان 700 تختخوابی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: انتقال بیمارستان اعصاب و روان قزوین به ساختمان جدید یکی دیگر از اقداماتی است که برای این استان در نظر گرفته شده و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان هم برای استان تامین خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز