خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین:

۱۳ هزار متر مربع در ناحیه منفصل شهری دانش آسفالت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۴۹۳

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: در دو ماهه اخیر، ۱۳ هزار متر مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های ناحیه دانش و ناصر آباد مورد روکش آسفالت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داریوش قاسمی با اعلام این خبر گفت: تلاش‌های مجموعه معاونت عمرانی منطقه و ناحیه دانش در دو ماه گذشته به مقدار ۱۳ هزار متر مربع روکش آسفالت، ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع لکه گیری آسفالت، ۳۵۰ متر مربع کفپوش پیاده رو و ۴۰۰ مترمربع جدولگذاری در سطح ناحیه دانش انجام شده است.

قاسمی افزود: از جمله مناطقی که در ناحیه دانش و ناصرآباد مورد بهسازی و روکش آسفالت قرار گرفتند، خیابان باهنر و کوچه‌های امام صادق (ع)، گلزار، غفاری، عارف، بهارپنج، صفای یکم، شهریار، مسلم بن عقیل، صفای ۱ تا ۴ و نرگس ۱ تا ۲، بن بست امیر کبیر و شریعتی ۴،۵ و ۷ است.

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: در طی ۲ ماهه اخیر با استقبال خوب مردم در ناحیه دانش و ناصرآباد به صورت مشارکتی و با نظارت فنی این ناحیه به مقدار ۳۵۰ متر مربع کف پوش پیاده رو و ۴۰۰ متر مربع جدولگذاری صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: خرابی‌ها و ایجاد لکه در آسفالت اکثراً به علت حفاری در معابر جهت اجرای شبکه فاضلاب، تقویت فشار آب شهری، کابل گذاری و تقویت شبکه برق صورت می‌گیرد که پس از آن مورد لکه گیری قرار می‌گیرد.

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: به همین منظور در تیر و مرداد امسال به میزان ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع لکه گیری آسفالت و ترانشه حفاری انشعابات در ناحیه دانش و ناصرآباد انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز