خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان مطرح کرد:

عدم توزیع عادلانه سفرهای زیارتی تامین اجتماعی /کارت سفر صادر شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۸۹۹

رئیس کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان گفت: سفرهای زیارتی رایگان اعلامی از سوی سازمان تأمین اجتماعی، قابلیت توزیع عادلانه بین عموم را نداشته و کثرت مراجعه متقاضیان را به همراه دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید حسن هاشمی با اشاره به دیدار با مرتضی حاج کاظمی مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان، اضهار داشت: در این جلسه به عدم توزیع عادلانه عدالت در سفرهای زیارتی، طرح هایی برای بهبود کیفیت و خدمات عادلانه ارایه کردیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که هرساله بودجه ای توسط سازمان تأمین اجتماعی برای مسافرت بازنشستگان و مستمری بگیران اختصاص یافته و برای هریک از این عزیزان کارت اعتباری سفر که قابلیت استفاده در اماکن تفریحی و گردشگری کل کشور را داشته باشند صادر و کمک هزینه سفر جهت بهره مندی به آن کارت واریز شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کلانشهر اصفهان افزود: درصورت عدم تحقق پیشنهاد فوق، سامانه ای اینترنتی جهت ثبت نام متقاضیان ایجاد و هریک از بازنشستگان و مستمری بگیران با مراجعه به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت یا کافی نت امکان ثبت نام و بهره‌مندی از سفر رایگان را داشته باشند و از مراجعه حضوری به شعب آن سازمان و یا دفاترکانون ها که موجب به زحمت افتادن آنان و بروز تنش و درگیری می شود جلوگیری شود. 

وی خاطر نشان کرد: بهتر است ترتیبی اتخاذ شود که عموم بازنشستگان وخانواده آنان بتوانند از امکانات اقامتی و تفریحی تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی در نقاط مختلف کشور بویژه استان های شمالی استفاده کنند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز