خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان مطرح کرد؛

افتتاح ۳۱ پروژه راهداری در کرمانشاه طی هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۳۹۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۳۱ پروژه راهداری با اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان توسط این اداره کل، طی هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت ۳۱ پروژه با ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد ۱۴۰ اشتغال مستقیم، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در حوزه راهداری ۱۱ پروژه شامل: تعمیرات و لکه گیری راه ها، روکش آسفالت، تعریض پل، روشنایی راه ها و... با ۹۰ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد ۹۷ مورد اشتغال زایی در شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین، کرمانشاه، جوانرود و صحنه افتتاح می شود.

کرمی همچنین از افتتاح پروژه پلیس راه کرمانشاه به خسروی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای پنج نفر خبر داد.

وی عنوان کرد: سه پروژه خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی سرپل ذهاب به کرندغرب، کوزران به گهواره  و ازگله به گرده‌نو با ۱۷ میلیارد و ۵۰۰  میلیون تومان اعتبار و ایجاد ۲۸ مورد اشتغال زایی افتتاح خواهد شد‌.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۱۹  پروژه راه روستایی نیز در شهرستان های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل ذهاب، صحنه، سنقر و هرسین طی هفته دولت با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز