خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان:

آبرسانی به مهرگان با جدیت پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۷۴

مدیرعامل آبفای استان قزوین گفت: درحال حاضر برای آب مهرگان هم دغدغه داریم که ۳۰ هزار نفر در آن ساکن هستند و ۲۰ هزار نفر هم به این میزان افزوده می‌شود؛ برای انتقال آب به این محل به ۳۳ کیلیومتر خط انتقال نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یدالله ملکی در آئین افتتاح طرح آبرسانی به آبیک که پیش از ظهر امروز با حور وزیر نیرو برگزار شد، گفت:  مطالعات آب شرب استان در دهه هشتاد و اوایل نود آغاز شد و سال ۹۶ آب شرب استان ردیف دولتی گرفت و بر همین مبنا پروژه آبرسانی آغاز شد که البته در آغاز کار اعتبارات تامین نشد و کار تا ابتدای 1400 به تعئیق افتاد و در نهایت با اعتبارات تخصیص یافته کار در سال 1401 سرعت گرفت و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین ادامه داد: ۹.۵ کیلومتر پروژه در استان قرار دارد و از بهترین امکانات برای اجرا استفاده شد و شب تاسوعا آب شرب آبیک وصل شد.

مدیرعامل آبفای استان هم در این مراسم گفت: تمام منابع ما آب‌های زیرزمینی است و همین باعث می‌شود کم کم با مشکل مواجه شویم و بنابراین نیاز داریم از آب طالقان استفاده کنیم.

داراب بیرنوندی عنوان کرد: آب آبیک مشکل داشت و در کمتر از چهار ماه تصفیه خانه موقت فعال شد تا آبرسانی به آبیک به بهره‌برداری برسد و نیاز داریم آبرسانی به سایر شهرها و روستا هم مد نظر مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز