خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

واژگونی اتوبوس در ابرکوه یزد ۲۰ مصدوم برجای گذاشت/ترکیدگی لاستیک اتوبوس علت وقوع حادثه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۰۶۹

مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس یزد از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی شهرستان ابرکوه این استان خبر داد و گفت: این حادثه ۲۰ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا از یزد، سیدحسین طباطبایی در گفت و گویی رسانه ای با خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در ساعت چهار و ۵۱ دقیقه بامداد رخ داد که از مجموع مصدوم ها، ۶ نفر آنان دارای صدمات جدی هستند.

وی تصریح کرد: به محض اطلاع به اورژانس، ۶ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که دو کد امدادی از سوی هلال احمر به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی ۱۸ نفر از مصدومان را به بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه منتقل کردند اظهار داشت:  ۲ نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

رئیس پلیس راه استان هم در این باره به ایلنا گفت: ترکیدگی لاستیک و واژگونی اتوبوس مسافربری در خروجی شهرستان ابرکوه باعث این حادثه شده است.

به گفته سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی صبح امروز خبر واژگونی اتوبوس مسافربری "اسکانیا" در محور "ابرکوه-شیراز" دریافت شد که بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس راه مشخص شد این اتوبوس مسافربری که از "بیرجند" عازم "شیراز" بوده در خروجی شهرستان "ابرکوه" به علت ترکیدگی لاستیک واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی ترکیدگی لاستیک جلو سمت راست اتوبوس بیان کرده اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز